_______________________________________________

dilluns, 25 de juny del 2018

Vilameniscus

MILDRED: Vilameniscus es un poble d'assassins en serie i de violadors de l'Eixample. Ho dic per que un cop em van encomanar una neteja del poblacu, i vaig tenir que carregar-me a una trentena d'aquests subnormals.
Vagi en compte!! Per cert, son molt racistes. Si els conte algun acudit de negres, aquell dels excrements, o el de la absencia de marca de frenasso, els fara molta gracia i sera molt benvingut.








LIECHTENSTEIN: Quina experiència la de Vilameniscus! Tenia vosté raó en tot. Són, tal i com l'insigne prof.J.Antonio Saez de Madalena deia a les seves cròniques:  "una banda de chimpancés perturbados que tan pronto se quedan embelesados con el canto de un pajarillo como de repente deciden arrancar el apéndice a sus propias madres a dentelladas"

Ahir jo vaig veure imatges simpàtiques i terrorífiques: cranis trencats, membres amputats, ungles mal tallades... He fet un petit recull fotogràfic per ilustrar-ho:



Habitants malcarats

Imatge (censurada) d'una de les seves famoses "baralles fins pèrdua de còccix"

Restes d'una de les nombroses víctimes


MILDRED: Tot el que comenta em quadra a la perfeccio.

FONTANEDA: Amb tot això que comenten em fa venir ganes de fer un chou parlante allà amb incrustació de fragoneta inclosa dins d'un petit comerç vilamenisculí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada